Κρύα Πόδια: Συνηθέστερες αιτίες και συμβουλές

///Κρύα Πόδια: Συνηθέστερες αιτίες και συμβουλές

Τα καθημερινά κρύα πόδια και χέρια συνήθως είναι αποτέλεσμα κακής κυκλοφορίας του αίματος και καθιστικής ζωής. Τα γυναικεία άκρα είναι αυτά που συνήθως αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.

Γράφει η
Παρζιάλη Α. Αναστασία
Ποδολόγος- Ειδική Ορθονυχίστρια
Ειδικευθείσα Διαβητικού Ποδιού Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ

Κοινοί λόγοι κρύων άκρων.

  • Περιφερική νευροπάθεια
  • Διαβήτης
  • Θυρεοειδής
  • Καθιστική ζωή (π.χ. δουλειά γραφείου)

Ένας ακόμη συνήθεις λόγος είναι η υπερίδρωση των άκρων. Οι ιδρωτοποιοί αδένες εκκρίνουν ιδρώτα σε καταστάσεις έντονου στρες. Η απορρύθμιση των ορμονών είναι μια βασική αιτία για την αυξημένη εφίδρωση.

Κάνοντας κάποιες μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σας, είναι αυτές  που θα σας βοηθήσουν να δείτε μείωση του προβλήματος.

Δοκιμάστε τις παρακάτω συμβουλές.

Νερό. Η επαρκείς κατανάλωση νερού θα ενυδατώσει το σώμα και θα βελτιώσει την παροχή θρεπτικών συστατικών στα κύτταρα. Ένας ενήλικας πρέπει να πίνει 1,5 με 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Τζίντζερ. Ευεργετικό για την τόνωση της κυκλοφορίας του αίματος καθώς βοηθάει στην αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος.

Πιπέρι καγιέν. Βοηθάει στα συμπτώματα που συνδέονται με την κακή κυκλοφορία του αίματος, όπως ο πονοκέφαλος και τα κρύα πόδια.

Σκόρδο. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, μειώνει την αρτηριακή πίεση και εμποδίζει τον σχηματισμό αθηρωματικών πλακών.

Προτιμήστε λαχανικά όπως καρότα, σπαράγγια, φασόλια και αρακά, τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C και κάλιο.

 

2019-01-10T20:42:18+00:00